Pojmenování maňásků | |
| Jaké dvojice k sobě patří? |
| Míša vybral prince a princeznu |
Štěpánek myslí, že k sobě patří veverka a zajíček | |
Děti si vybírají skupinky, kde budou společně "pracovat"" | Maňásky i děti máme rozdělené |
Děti ve skupinkách vytváří prostředí k pohádce, musí se ve skupince domluvit a najít předměty, které použijí | Holčičky si vybraly policejní pohádku s policajtkou |
Pro zvířátka se bude hodit les a pelíšek | |
Policajtka má na starost silnice, auta, semafor, ... | K Jeníčkovi a Mařence postavíme perníkovou chaloupku a les |
| |
| |
| Děti postavily zasněžený les |
Na žluté louce u lesa vyrostly také fialky | |
Pro princeznu a prince se staví zámek | A máme hotovo! Děti ve skupince vypráví, co vyrobily. |
| |
| |
| A jdeme hodnotit. Každý přiřadí víčko k nejhezčí pohádce. |
| |
A jdeme počítat. | Zámek má 4 body, Josífek píše číslo 4 |
| Zasněžený les pro zvířátka dostal 6 bodů (víček) |
Emička píše šestku | |
| Pohádka : O perníkové chaloupce - 3 |
Míšovi se trojka také povedla :) | |
Jedno víčko, dvě, tři | Emička píše další 3 |
| |
| |
|