Cíl: rozvoj zrakového, sluchového vnímání, matematická pregramotnost | Vyberte modrého tučňáka a postavte ho na první místo na kře |
| Vedle modrého tučňáka nech jedno místo volné a postav 2 bílé tučňáky |
Jak to uděláš, aby mezi bílými tučňáky byl žlutý | |
| Matýsek má za úkol postavit tučňáky podle předlohy |
| Kteří tučňáci stojí za modrým? |
Který stojí hned za černým? | Počítání tučňáků |
| Postavte tučňáky za sebou takto: 3 - mezera - 2 - mezera - 1 - mezera. Každá skupinka musí mít stejnou barvu. |
Kontrola správnosti | |
| Vybírání tučňáků určených barev. |
Cíl: Vnímání prostorových vztahů, počítání, rozvoj grafomotoriky | Rozvíjíme jemnou motoriku při zavěšování koulí |
| |
| |
Kolik koulí je již pověšeno? | |
| |
| |
Mezi sněhové koule pověsíme ještě sněhové vločky. | |
| |
Kreslení vloček. | |
| |
| |
| |
| |
Cíl: Rozvoj jazykových dovedností, určování první hlásky ve slovech | Vysvětlujeme si úkol |
Děti mají sklopenou hlavu, když uslyší zvolenou hlásku na prvním místě ve slově, zvednou hlavu. | A - auto - zvedáme hlavu |
| |
|